adidas Original at Atmos Con Vol. 7
アディダスジャパン株式会社とニュージーランドラグビー協会は、ラグビー・ニュージーランド代表「ALL BLACKS(オールブラックス)」をテーマとしたアートプロジェクト「#CreatorsUnite」を2019年9月14日(土)より開始しました。
木梨憲武(きなしのりたけ)氏に加え、イラスト・書道・グラフィティ・モダンアートなど様々な分野で活躍する幅広い17名のクリエイターたちが集結し「ALL BLACKS」をテーマにビジュアルを制作。各作品は、2019年9月14日よりオンラインで公開されると共に、9月15日よりアディダスブランドコアストア渋谷にて開催された「#CreatorsUnite ART EXHIBITION(クリエイターズユナイトアートエキシビジョン)」にて展示されました。
Empireは、プロジェクトをキックオフしたメディアイベントの制作、展示ギャラリーの制作・運営、ファンイベントのプロデュースを担当しました。
Guests received their first taste of technological innovation at registration, where they were welcomed by name on a reactive LED screen installation covering the full width of the entry wall. A large lunch café was created with a décor scheme that incorporated custom-built, ceiling-high steel LED frames draped with foliage to create smaller, intimate restaurant-style spaces that displayed both technology and nature.
A series of breakout sessions presented content targeted to attendees’ varied interests, while imagery displayed throughout the venue showcased real-life applications of how products designed to empower developers help to unleash the power of data and reimagine possibilities that will improve our world.
Every element of Microsoft Connect(); from registration, breakfast and keynote, to lunch and evening cocktails, were custom-designed to communicate exacting brand messaging and to deliver a high-touch guest experience to this important audience. The keynote and breakout sessions were livestreamed through an onsite studio built for this purpose and content was watched online by millions around the world.
Empire is proud to collaborate with Microsoft on this annual, top-tier business communication event.
To view excerpts of Connect(); 2017, please visit https://www.microsoft.com/connectevent