adidas Japan ALL BLACKS #CreatorsUnite Art Exhibition
#CreatorUnite を発端に、「スポーツの力を統一する」ため、アディダスジャパン、ニュージーランドラグビー協会、そしてEmpire Entertainmentは「CreatorsUniteアート展」を開催しました。
テーマは「ALL BLACKS」(ニュージーランド男子ラグビーチーム)。日本の有名なアーティストである木梨憲武を含む、モダンアート、イラストレーション、書道、グラフィティなど様々な分野の日本人クリエイター17名が、アスリートとクリエイターを結びつけるアート作品を制作しました。
各アート作品は9月14日からオンラインで公開され、9月15日から27日まで、渋谷にあるアディダスブランド コアストアに展示されました。
Empire Entertainmentは、展示会の企画と運営、メディアキックオフおよびファンイベントの管理を担当し、アディダスジャパンとのまた一つの成功を実現しました。
Guests received their first taste of technological innovation at registration, where they were welcomed by name on a reactive LED screen installation covering the full width of the entry wall. A large lunch café was created with a décor scheme that incorporated custom-built, ceiling-high steel LED frames draped with foliage to create smaller, intimate restaurant-style spaces that displayed both technology and nature.
A series of breakout sessions presented content targeted to attendees’ varied interests, while imagery displayed throughout the venue showcased real-life applications of how products designed to empower developers help to unleash the power of data and reimagine possibilities that will improve our world.
Every element of Microsoft Connect(); from registration, breakfast and keynote, to lunch and evening cocktails, were custom-designed to communicate exacting brand messaging and to deliver a high-touch guest experience to this important audience. The keynote and breakout sessions were livestreamed through an onsite studio built for this purpose and content was watched online by millions around the world.
Empire is proud to collaborate with Microsoft on this annual, top-tier business communication event.
To view excerpts of Connect(); 2017, please visit https://www.microsoft.com/connectevent