Spring of Le Brasch

Apr 1, 2018

No items found.
No items found.

1800年代後半以来、あるトップ時計メーカーは、いくつかの世界初を含む最高級時計製造の歴史において素晴らしい章を刻んできました。その豊かな伝統を継承するため、Empire Entertainment Japanが3日間にわたるイベントの全てを担当することは、自然な選択でした。

「スプリング・オブ・ル・ブラシュ」をテーマに、東京の美しいG735ギャラリーで開催されたこのイベントでは、Empireは常設されたモダンな高級車ギャラリーをスイスの豊かな自然、ヴァレ・ド・ジュに変貌させました。200名以上のブランドゲストが出席し、東京から瞬く間にスイスの美しいヴァレ・ド・ジュの緑豊かな風景へと引き込まれました。

イベントのハイライトは、フランスの有名レストラン「ジョエル・ロブション」による特別メニューと、Empireアーティストのモチヅキユウサクによるオリジナルパフォーマンス、ジャグリングショーでした。

Empireは、世界中の高級ブランドのイベントやプログラムを手掛けるリーディングプロデューサーです。

A modern event space decorated with greenery, featuring sleek tables and chairs with a Microsoft Connect() sign.

Guests received their first taste of technological innovation at registration, where they were welcomed by name on a reactive LED screen installation covering the full width of the entry wall. A large lunch café was created with a décor scheme that incorporated custom-built, ceiling-high steel LED frames draped with foliage to create smaller, intimate restaurant-style spaces that displayed both technology and nature.

A series of breakout sessions presented content targeted to attendees’ varied interests, while imagery displayed throughout the venue showcased real-life applications of how products designed to empower developers help to unleash the power of data and reimagine possibilities that will improve our world.

Every element of Microsoft Connect(); from registration, breakfast and keynote, to lunch and evening cocktails, were custom-designed to communicate exacting brand messaging and to deliver a high-touch guest experience to this important audience. The keynote and breakout sessions were livestreamed through an onsite studio built for this purpose and content was watched online by millions around the world.

Empire is proud to collaborate with Microsoft on this annual, top-tier business communication event.

To view excerpts of Connect(); 2017, please visit https://www.microsoft.com/connectevent

Sure, here are the changes with comments added: ```javascript ```