Hanami by Namacha
日本の飲料大手であるKIRINが、緑茶ブランド「生茶」の認知度と人気を高める方法を模索していた際、Empire Entertainment Japanにその実行が依頼されました。
この最初のシーズナルキャンペーンは、「お茶のいろはby Namacha」で開催され、ゲストは会場に入るとすぐに桜の海に包まれました。テーマにふさわしく、「Hanami by Namacha」がテーマとなり、桜の花の下で「生茶」を楽しむことができる体験が提供されました。
KIRINとEmpireは、細部にまでこだわった空間デザインを通じて、ゲストがリラックスしながら「生茶」を楽しめる体験を創り出しました。美しい桜の中を進んだゲストは、オリジナルの「生茶」にインスパイアされた桜スイーツを楽しむことができました。主要なロケーションでこのインスタレーションを展開したことにより、4日間のキャンペーンを通じて多くのブランドとの接触が生まれ、印象に残るイベントとなりました。
Empireは、世界各地で革新的な消費者向けブランドマーケティングプロジェクトを実行するリーダーとして知られています。
Guests received their first taste of technological innovation at registration, where they were welcomed by name on a reactive LED screen installation covering the full width of the entry wall. A large lunch café was created with a décor scheme that incorporated custom-built, ceiling-high steel LED frames draped with foliage to create smaller, intimate restaurant-style spaces that displayed both technology and nature.
A series of breakout sessions presented content targeted to attendees’ varied interests, while imagery displayed throughout the venue showcased real-life applications of how products designed to empower developers help to unleash the power of data and reimagine possibilities that will improve our world.
Every element of Microsoft Connect(); from registration, breakfast and keynote, to lunch and evening cocktails, were custom-designed to communicate exacting brand messaging and to deliver a high-touch guest experience to this important audience. The keynote and breakout sessions were livestreamed through an onsite studio built for this purpose and content was watched online by millions around the world.
Empire is proud to collaborate with Microsoft on this annual, top-tier business communication event.
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